ارسال اولین محموله قطعات تولیدی سقف وستون به بازار
نوشته شده توسط : آهن پرایس

در دو روز گذشته اولین محموله قطعات تولیدی سقف و ستون به بازار ارسال شد.
به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد، محمود پور مدیرعامل شرکتفولاد اکسین با اعلام خبر راه اندازی کارگاه تولید اجزاء اسکلت فلزی اظهار داشت: با توجه به راه اندازی کارگاه تولید اجزاء اسکلت فلزی، شرکت فولاد اکسین علاوه بر رشد زیاد ارزش افزوده سرورقهای خط تولید، سهم بسیاری از محصولات فولادی که در ساخت اسکلت فلزی ساختمانی و صنعتی استفاده می شود را به خود اختصاص داده است. در صورتی که این پروژه پیشرفت داشته باشد ، شاهد ظرفیت تولیدی 25000 تن در سال خواهیم بود.
محمود پور اهداف این پروژه را گسترش سبد محصولات شرکت و جلوگیری از خام فروشی سرورق ها و همچنین کنترل میزان عرضه و تقاضای بازار ورق و محصولات پایین دستی دانست. وی در ادامه افزود: این کارگاه در حال حاضر تک شیفت در حال کار می باشد، در صورتی که با استقبال مشتریان همراه شود در آینده ای نه چندان دور شیفت های دیگری به این کارگاه اضافه واهد شد.

بر اساس بررسی های انجام شده، میزان نرخ بازگشت سرمایه طرح 166 درصد می باشد. در این طرح با تکیه بر توانایی و ظریفیت های ساخت داخل شرکت و همکاری واحدهای مجموعه ، هزینه سرمایه گذاری مورد انتظار به ۵۰درصد کاهش یافته است. همچنین این پروژه توانایی تولید تعداد 18 محصول از انواع صفحه ستون را داراست که این محصولات در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: